High Velocity Dual-Flow

High Velocity Dual-Flow®

Filtr oleju High Velocity Dual-Flow firmy Baldwin Filters zapewnia lepszą ochronę silnika podczas wydłużonych okresów między wymianami oleju, podczas wydłużonego czasu bezczynności i w trudnych warunkach eksploatacji. Opatentowana konstrukcja filtrów High Velocity Dual-Flow zapewnia maksymalną filtrację, a odporna konstrukcja gwarantuje niezawodną pracę.

Konstrukcja firmy Baldwin
Linia filtrów High Velocity Dual-Flow firmy Baldwin Filters zawiera filtry oleju o podwójnym przepływie, które można stosować w silnikach Cummins ISM, ISX oraz silnikach Serii 600 jako zamienniki dla linii filtrów Fleetguard Venturi™.

Istnieją różnice pomiędzy standardowymi puszkowymi filtrami dwuprzepływowymi i filtrami High Velocity Dual-Flow.

Filtry High Velocity Dual-Flow typu spin-on posiadają jeden wlot i jeden wylot. Olej płynący przez filtr jest wysyłany bezpośrednio do silnika w celu ochrony jego istotnych elementów w przeciwieństwie do zawracania części oleju do miski olejowej, jak w przypadku konwencjonalnych filtrów dwuprzepływowych.

Konstrukcja puszkowych filtrów High Velocity Dual-Flow jest lepsza od standardowej konstrukcji pełnoprzepływowej z by-pass’em z tego względu, że większa część płynącego oleju wędruje przez wysokowydajny wkład filtracyjny, który usuwa więcej drobnych zanieczyszczeń. W tradycyjnej konstrukcji pełnoprzepływowej z by-pass’em tylko niewielki procent przepływu, tj. 10% lub mniej, wędruje przez wysokowydajny element.